Sota els cingles de Bertí el Vallès obre les ales, els núvols s'hi posen i... no se'n saben avenir!

Novetats

20/05/2009

El paisatge favorit del Bertí

Per més vida, la Trona, Cingles de Bertí (Sant Martí de Centelles, Osona, Catalunya)Ahir van estrenar a Televisió de Catalunya el programa El paisatge favorit de Catalunya que, personalment, em va agradar molt.

Arran d'aquest programa m'ha vingut al cap engegar una enquesta sobre quin és el vostre racó favorit dels Cingles de Bertí sobre una extensa llista de 20 possibilitats. Com que quedar-se amb un lloc és realment complicat (el paisatge favorit de Catalunya ahir proposava la Vall de Núria, el Collsacabra -impagable la fila de n'Antoni Bassas qual explorador- i el Delta de l'Ebre; amb quin et quedes i quin dels altres dos descartaríeu?), deixo la possibilitat que cadascú trïi aquells llocs que li agradin més, independentment del motiu.

L'enquesta estarà en marxa durant dos mesos, a veure què en surt després d'aquest temps. Sens dubte, Sant Miquel del Fai és el lloc més conegut dels Cingles de Bertí... però en serà el paisatge favorit? Ho deixo a les vostres mans.

Ànims, i participeu! Això és gratuït, no cal enviar cap SMS a no sé quin número pel qual et claven 1€ i escaig.

5 comentaris:

  1. Trobo a faltar el meu lloc preferit: la font d'aigua miraclera, diria que prop d'on et vas casar.

    ResponElimina
  2. La font d'aigua miraclera que tu dius està al costat del Santuari de Puiggraciós, la Grizzly la coneix molt bé.

    ResponElimina
  3. Hola, Senyor dels Bertins! T'escric per una cosa una mica diferent: jo edito un programa a Ràdio Martorell que es diu SENDES, i en què cada setmana parlem d'algun lloc interessant del Principat digne de conèixer. M'agradaria poder parlar dels cingles de Bertí en el programa del divendres dia 5 de juny, i fer-te una entrevisteta com a autor del blog i sobre aquest fascinant territori que he pogut trepitjar un parell o tres de cops. Seria possible? el meu contacte és: jaumemonesfeu@hotmail.com. També pots contactar amb mi a través d'un blog sobre continguts del programa que he començat a crear: espaisendes@blogspot.com. Gràcies!

    ResponElimina
  4. Miguel Angel from the U.S.A.10 de juny, 2009 17:17

    Felicitats pel blog! Es nota que està fet per tot un professional!

    ResponElimina
  5. Li he tornat la visita del meu blog, i veig que és un entusiaste del paissatge que ens envolta, resulta que jo ara visc a L'Ametlla del Vallès precisament en un carrer que es diu El Bertí del Serrat de l'Ocata.
    M'ha agradat molt el seu blog i ja l'aniré visitant de tant en tant.
    Salutacions

    ResponElimina

Els comentaris d'aquesta pàgina són moderats. Abans de visualitzar-se haurà de ser aprovat pel propietari del blog, pel que pot passar un cert temps abans no sigui publicat.

Post Top Ad

Your Ad Spot